Az IT biztonsági megoldások esetében elengedhetetlenül szükséges a termékek naprakész ismerete és a magyar nyelvű szakértői háttér.

A 2F 2000 Kft. által forgalmazott termékekhez cégünk vizsgázott rendszermérnökei különböző szinteken nyújtanak magyar nyelvű, professzionális terméktámogatást a regisztrált felhasználóink számára elsősorban e-mailen keresztül. Önnek nem kell mást tennie, csak elküldenie a hibaüzenetet illetve a felmerülő probléma vagy hibajelenség leírását a support@2f.hu címre, és kollégáink e-mailben válaszolják meg a segélykérő leveleket. Bízunk benne, hogy ez a kommunikációs csatorna gyors és folyamatos elérést biztosít az Ön számára, a gyors válaszadás pedig megkönnyíti, hatékonnyá teszi munkáját.

Amennyiben telefonon kívánja felvenni kollégáinkkal a kapcsolatot, kérjük, keresse fel Ügyfélszolgálatunkat!

A használat során felmerült apróbb problémákra mindezeken kívül gyors segítséget nyújthatnak a Dokumentációk és a Gyakran Ismételt Kérdések is.

A 2F 2000 Kft. partnerei, viszonteladói, illetve az érdeklődők számára levelező listákat üzemeltet, amelyeken keresztül a résztvevők rendszeresen hozzájuthatnak a vírusokkal, a termékekkel, illetve cégünkkel kapcsolatos legfrissebb hírekhez.

Hibabejelentés

Hibabejelentést a support@2f.hu címre küldhet, vagy kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot.

 

Hibabejelentő űrlap

Név:
Cég:
E-mail:
Mobil:
Termék típusa és verziója:
Operációs rendszer:
Hiba leírása:

 

A vastag betűvel szedett mezők kitöltése kötelező!


Kérjük az alábbi ellenőrzőkódot is töltse ki:

 

Kaspersky Anti-virus Logo
Copyright © 1997 - 2013 Kaspersky Lab, 2F 2000 Kft.
Minden jog fenntartva.